Regulamin sklepu internetowego www.krowkaustecka.pl

  1. Postanowienia ogólne

1.1
Właścicielem sklepu krowkaustecka.pl Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „Mistral” Eksport Import Adam Jakubiak mająca siedzibę: 76-270 Ustka ul. 9 Marca 2A
NIP 839-001-92-00, zwany dalej Sprzedawcą.

1.2.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów na terenie Polski, a zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony www.krowkaustecka.pl
1.3.
Ceny podane w sklepie  krowkaustecka.pl są podane w polskiej walucie ( w złotówkach) oraz zawierają podatek VAT 23 % (są cenami brutto), chyba że obok podanej ceny jest zaznaczone  inaczej.

 

  1. Produkty:

2.1.
Oferowane produkty w sklepie krowkaustecka.pl są to krówki zwane potocznie krówkami o smaku tradycyjnym lub/i smakowym. Na każdej z dostępnych propozycji produktu, zawarta jest informacja o producencie, w postaci podania adresu strony internetowej www.krowkaustecka.pl lub/oraz składu surowcowego.

2.2.
Krówki sprzedawane są w opakowaniach po 500 g i 200 g krówek lub pakowane na sztuki, pojemność opakowań jest zaznaczona w nazwie produktu.

2.3.
Krówki zawinięte są ręcznie w etykiety przygotowane specjalnie przez Sprzedawcę

 

  1. Składanie zamówień

3.1.
Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu.

3.2.
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu krowkaustecka.pl
3.3.
Możliwość dokonywania zakupów oraz śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia ma zarówno zarejestrowany użytkownik, jak również użytkownik serwisu, który nie dokonał rejestracji.

3.4.
Dane użytkownika składającego zamówienie po raz pierwszy mogą być zweryfikowane drogą mailową lub telefoniczną przez  pracownika krowkaustecka.pl.

3.5.
Można złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania konta w sklepie internetowym. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.

3.6.
Akceptujemy następujące formy płatności
a) Zapłata za zamówiony towar odbywa się za pomocą płatności poprzez przelew na konto bankowe właściciela sklepu lub też poprzez uiszczenie opłaty za pobraniem w momencie odbioru przesyłki.

  1. b) zamówienie z wpłatą na konto będzie realizowane dopiero po wpłynięciu gotówki.
  2. c) Koszty przesyłki podane są na stronie krowkaustecka.pl w trakcie składania zamówienia. Ich wysokość może zmienić się w momencie, kiedy firma dostarczająca przesyłki zmieni wysokość opłat za swoje usługi.

3.7.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

3.8.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

3.9.
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.

3.10.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.

 

  1. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień 

4.1.
Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Kupującego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).

4.2.
Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki oraz dokonania płatności.

4.3.
Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.

4.4.
Sklep internetowy www.krowkaustecka.pl zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 10:00 – 20:00.

4.5.
W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia i dokonanej płatności.

 

  1. Realizacja zamówienia

5.1.
Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.

5.2.
W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).

5.3.
Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności, zamówienie otrzymuje status w trakcie realizacji i Klient nie ma już możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian oraz anulowania go.

5.4.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 3 dni. Po tym terminie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

5.5.
Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy.

5.5.1.
Koszty Usług Poczty Polskiej są dostępne na stronie: http://cennik.poczta-polska.pl/

 

5.5.2.
Sprzedający zastrzega sobie wprowadzenie zmian w kosztach dostawy, jednakże obligatoryjne są ceny kosztów dostawy podane podczas składania zamówienia w sklepie krowkaustecka.pl

 

5.6.
Dane do przelewu (przedpłaty na konto):

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „Mistral” Eksport Import Adam Jakubiak mająca siedzibę: 76-270 Ustka ul. Kaszubska 9
NIP 839-001-92-00
nr rachunku: 54 9315 0004 0000 7025 2000 0010  BS USTKA
W TYTULE przelewu prosimy wpisać:
nr zamówienia, Imię i Nazwisko

5.7.
Na czas realizacji zamówienia składają się czas zaksięgowania płatności, czas produkcji, przygotowania paczki + czas dostawy.

5.8.
Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

 

  1. Sposób i termin dostawy

6.1.
Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego zamówienia.

6.2.
Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1-5 dni roboczych od momentu  zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.

6.3.
Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić – w obecności listonosza lub kuriera – Protokół Szkody. Na podstawie tego dokumentu będzie rozpatrywana reklamacja.

6.4.
W przypadku braku terminowego regulowania zobowiązań przez Kupującego (opłacania zamówionych przesyłek) względem Sprzedającego, Sprzedający może wstrzymać dostawę lub ją opóźnić do czasu otrzymania należnej mu płatności. Sprzedający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności z tytułu tak powstałego opóźnienia w dostawie lub w przypadku jej braku.

 

  1. Zwroty, reklamacje

7.1.
Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

7.2.
Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo sklep@krowkaustecka.pl lub telefonicznie.

7.3.
W przypadku zwrotu towaru, konieczne jest, aby towar zwracany był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, w oryginalnym opakowaniu, kompletny, nienaruszony i z innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Brak w/w elementów może być podstawą odmówienia przyjęcia zwrotu.

7.4.
Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz – w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza i podpisany przez niego.

7.5.
Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).

7.6.
Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie poinformować o wadach towaru Sprzedającego i po ustaleniach z osobą przyjmującą zgłoszenie o reklamacji w ciągu 2 dni odesłać wadliwy towar  na adres sklepu internetowego.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „Mistral” Eksport Import Adam Jakubiak mająca siedzibę: 76-270 Ustka ul. Kaszubska 9

7.7.
Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania reklamacji.

7.8.
Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.

7.9.
Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.

7.10.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 5 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.

7.11.
Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki i przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.

7.12.
Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:

– należy powiadomić sklep (w ciągu 2 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu

– towar należy odesłać na adres sklepu internetowego

– do reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi metkami prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu (który Klient otrzyma drogą mailową od osoby przyjmującej reklamacje).

7.13.
Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu, ani reklamacji towaru na koszt sklepu.

7.14.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.

7.15.
Klient w przypadku nie odebrania przesyłki w terminie i nie podania przyczyny odmowy odbioru nie otrzyma zwrotu kosztów , które poniósł.

7.16.
Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zostanie pobrana opłata w wysokości 6 zł, a za zwrot pieniędzy przelewem na konto zostanie pobrana opłata za potrąconą prowizję w wysokości 1,50 zł. Kwota ta zostanie potrącona od kwoty zwracanej za towar.

7.17.
Sklep przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji może dokonać wymiany wadliwego produktu.

 

  1. Prawa autorskie i odpowiedzialność

8.1.
Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.

8.2.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).

8.3.
Zdjęcia oraz wszystkie teksty znajdujące się na stronie sklepu internetowego są autorstwa i należą do właściciela firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „Mistral” Eksport Import Adam Jakubiak mająca siedzibę:
76-270 Ustka ul. 9 Marca 2A
NIP 839-001-92-00
8.4.
Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.krowkaustecka.pl bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych. Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).

 

  1. Postanowienia dodatkowe

9.1.
Sprzedający zastrzega sobie zmianę treści powyższego Regulaminu.

9.2.2

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.